Analýza mediálního sdělení
Prezentace je zaměřena na průřezové téma mediální výchovy, je určena pro osmý nebo devátý ročník základní školy. Obsahuje několik diskusních otázek k danému tématu a následná cvičení využitelná při výuce mediální výchovy. Prezentace obsahuje srovnání seriózních a bulvárních médií, porovnání titulků k mediálním sdělením a zaměřuje se na rubriky elektronických médií. Na základě přiložených handoutů s texty je možné porovnat jednotlivé aspekty mediálních sdělení. Ke všem textům jsou k dispozici kompletní citace. Prezentace obsahuje aktivitu zaměřenou na chronologickou návaznost informací v mediálním sdělení.
Analýza mediálního sdělení (ZIP ke stažení)
Reklama
Prezentace je zaměřena na průřezové téma mediální výchova, je určena pro osmý nebo devátý ročník základní školy. Obsahuje aktivity a diskuzní otázky zaměřené na oblast reklamy a její vlivy na společnost. Zaměřuje se také na stereotypizaci v reklamě a na vyjadřovací prostředky obsažené v reklamních sděleních. Prezentace obsahuje aktivity jako je tvorba reklamního sdělení nebo sloganu, mluvené reklamy do rádia ad.
Reklama (ZIP ke stažení)
|